2015. augusztus 19., szerda

#OFF - Vers

Sziasztok! :D

Még nincs kedd, szóval nem új fejezettel jöttem, de azért mégis valamivel.
Aoi a minap szorgoskodott, rájött az írhatnék és alkotott :D 
Egy verssel érkeztem hozzátok ^^ Jó olvasást, remélem tetszeni fog nektek, pipáljatok és írjátok meg kommentben, milyen a vers. 


Téged nézve szenvedek,
Már több éve epedezek.
Nem másért, érted,
Mert gonosz módon
Elloptad a szívem

Szeretlek, mert csak,
Ez az érzés lecsaphat.
Könyörülj rajtam
Ó, istenem
Szívem szerelembe esett.

Több éve várok rád,
Falevél háromszor sárgult már.
Leesett már mindegyik,
Csak ölelj addig, míg bírsz:
Szerelmünk így lesz igazi.

Elmúlt már a régi hó is,
De a szíved nem hajlandó
Behódolni. Szeress, kérlek,
Szerelmem – a megszólítás helytelen.
Barátodnak tekintesz, lilád sincs, hogy érzek.

Évek telnek, múlnak,
A helyzetünk változatlan.
Egyet kértem karácsonyra,
Légy velem, ha nem is
Tovább, egyetlen napra.

Talán Isten meg sem hallotta,
Kapcsolatunk mélyült barátságra.
Elhittem, hogy szerethetsz,
De bebizonyítottad,
Ez lehetetlen.

Az érzés fájdalmas, keserű,
Szerelmesnek lenni élethű.
Érzed, hogy élnél, érzed,
Hogy halnál, csakhogy
Legjobb barátod meghallja szíved hangját.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése